Thursday 13 December 2012

Jubahs


Mari cuci mata dengan barisan jubah dari Kuwait. Warna sentiasa hitam yang menawan. Material sangat selesa mengikut pengalaman saya. Sebenarnya ada banyak lagi pilihan. Ada yang dua lapis dan ada juga yang tangan jenis grip yang biasa trend di Malaysia. Ada orang suka tapi takut kalau kita selalu tarik untuk berwudhu' nanti dia loose kan. Saya belum pernah cuba so tak berani nak recommend kualiti grip tu. Walaupun begitu kalau ada permintaan, In Shaa Allah boleh juga diupload gambarnya di sini.

Bagi kawan-kawan yang ingin order jubah yang berkenan di mata, terpaut di hati, bolehlah berikan nombor jubah dan saiz dan emailkan kepada saya di rosritamohdyusoff@gmail.com. Bolehlah letakkan pilihan 1, 2, 3 sekiranya jubah yang diminta tu tiada stock kami akan cuba dapatkan mengikut turutan pilihan tersebut yer, In Shaa Allah.

Jubah kembang payung. Kolar tinggi dan berzip. Lengan besar dari pangkal hingga ke hujung.
Ini favourite saya :). Kembang payung dan bukaan lengan biasa di hujung tapi berat dengan batu-batu kecil. Muat la kalau nak tarik sampai ke siku untuk wudhu'. Kolar tinggi dan berzip. Recommended ni hehehe.

Kolar tinggi dan berzip. Lengan besar dari pangkal ke hujung.

 

Kolar tinggi dan berzip. Lengan besar dari pangkal ke hujung.
Kolar tinggi berzip.


Jubah kembang payung. Kolar tinggi berzip. Lengan besar dari pangkal ke hujung. Recommended juga ni.




No comments:

Post a Comment

back to top